CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 23, 2009

Keje..keje..dan keje...

KEJE... hari2 kena KEJE...kcuali sbtu ahad...(nsib baik opis aku tk KEJE Sbtu)..hari2 biasa kenaKEJE ... kl tk keje..jwb nye pokai le kita.. biasa la lumrah hidup..keje utk mneruskan hidup hri ni dn akan dtg... alhamdulillah...wlpun skrg tngah gawat..aku still lg bkrje... ade sstngah org dh kena buang keje..tk thu la nsi bl jd mcm tu... so sesapa yg msih brpluang keje ni...keje la spnuh hati...ikhlas dgn keje yg kita lakukan.
walaupun kdang2 suasana tmpat keje buat kita kecewa... kl aku, tk kcewa sgt ngn suasana keje...tp ngn org2 yg bkrja sama2 kita... biasala...kl dh rmai mcm2 ragam ade..
ade yg brlagak mcm bos...ade yg tahu ckap tp tk thu buat.. ade yg thu buat tp malas nk buat. ade tk tahu buat n malas buat dn mcm2 ade...(hehe aku ni dk tan level mana le..) apa2 pun keje tetap keje.. tp aku best g keje..cos mereka2 ni la kwan2 aku..dn aku tk kisah pun level mana diorg keje... yg pasti diaorg kwan2 yg bleh kongsi suka duka kt tmpat KEJE.n kwan2 yg bl jumaat je leh ajak g wndow shoping kt angsana..Hahaha....
sebut lg pasal keje...aku tringt semalam... duk sembang2 ngn laki ku... brcerita pasal org2 yg kena buang keje..ksian..mcm mana la nk hidup kt bndar ni kl tkder keje... tkder keje tkpe lg..jgn tkde Duit.. bk kata hsbnd aku...hdup ni kna sntiasa brsyukur..sbb apa yg kt lalui..ade lagi insan lain yg tk brnasib baik.. ya betulllll....
TAPIIII...... bt hsbnd aku..awk kena keje... kl awk tk keje... nti sape yg nk belikan kita sluar levis...gaji kita ciput je...sedang2 utk kakak n adik....kasut kakak pun dh latus2.
SO, RENUNG2KAN DN SELAMT BERAMAL.....


No comments:

Post a Comment